Centro de interese. Consumo: vontade ou manipulación.

11 Pins63 Followers
Las trampas del deseo. Cómo controlar los impulsos irracionales que nos llevan al error. Dan Ariely. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1395525~S1*gag

Las trampas del deseo. Cómo controlar los impulsos irracionales que nos llevan al error. Dan Ariely. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1395525~S1*gag

Neuropymes: Aprenda a vender y fidelizar usando neuromarketing. José  Ruiz Pardo. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1499392~S1*gag

Neuropymes: Aprenda a vender y fidelizar usando neuromarketing. José Ruiz Pardo. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1499392~S1*gag

Neuromarketing Político.  Francisco Misiego. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1494836~S1*gag

Neuromarketing Político. Francisco Misiego. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1494836~S1*gag

Comportamiento del consumidor de Hayden Noel. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1482324~S1*gag

Comportamiento del consumidor de Hayden Noel. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1482324~S1*gag

Sé más persuasivo. Aumenta tu capacidad de influir en los demás (Divulgación) de Carlos Luna Calvo. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1509737~S1*gag

Sé más persuasivo. Aumenta tu capacidad de influir en los demás (Divulgación) de Carlos Luna Calvo. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1509737~S1*gag

Fuzzy Marketing: Cómo comprender al consumidor camaleónico  Mónica Casabayó. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1437495~S13*gag

Fuzzy Marketing: Cómo comprender al consumidor camaleónico Mónica Casabayó. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1437495~S13*gag

¿Por qué consumimos? Philip Graves. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1461361~S13*gag

¿Por qué consumimos? Philip Graves. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1461361~S13*gag

Atrapados por el consumo. Ángel Alloza, Xavier Oliver. Máis información no catálogo:  http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1435693~S1*gag

Atrapados por el consumo. Ángel Alloza, Xavier Oliver. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1435693~S1*gag

Neuromárketing: El nervio de la venta:  Patrick Renvoisé, Christophe Morin. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1365379~S1*gag

Neuromárketing: El nervio de la venta: Patrick Renvoisé, Christophe Morin. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1365379~S1*gag

Neuromarketing: ¿Por qué tus clientes se acuestan con otros si dicen que les gustas tú?  Néstor Braidot. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1432592~S1*gag

Neuromarketing: ¿Por qué tus clientes se acuestan con otros si dicen que les gustas tú? Néstor Braidot. Máis información no catálogo: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1432592~S1*gag


More ideas
Pinterest
Search